Trello Collab



Τις τελευταίες εβδομάδες πολύς κόσμος βρέθηκε να εργάζεται από το σπίτι. Για κάποιους η ιδέα να εργαζέσαι από το σπίτι ήταν ένα όνειρο που έγινε αληθινό, για άλλους, όχι και τόσο.

Η εργασία από το σπίτι εγείρει ουκ ολίγες προκλήσεις, και αυτές οι προκλήσεις γίνονται θέματα προς αντιμετώπιση όταν οι εργαζόμενοι πρεπει να συνεργάζονται από απόσταση με συναδέλφους τους.

Για να είναι κανείς πιο παραγωγικός και να αποδίδει, οι απομακρυσμένες ομάδες χρειάζονται εργαλεία, τόσο απομακρυσμένου ελέγχου, όπως είδαμε σε προηγούμενο blog post, όσο και άμεσης δωρεάν επικοινωνίας.

Όμως τι γίνεται με το διαμοιρασμό αρχείων και εργασιών;

Στο σημερινό blog post εξερευνούμε τις καλύτερες εφαρμογές απομακρυσμένης διαχείρησης εργασιών.


Ξεκινάμε με την αγαπημένη μας εφαρμογή (που είναι και δωρεάν):

Trello

Trello

Ξέρουμε τι σκέφτεστε. Όχι, δεν το "έβγαλε" Έλληνας, ούτε είναι από την Ελληνική λέξη "τρελό". 

Απ' όπου και αν προέρχεται η ονομασία του, το Trello είναι από τα καλύτερα εργαλεία Project Management που υπάρχουν.

Χρησιμοποιώντας πίνακες, καρτέλες και λίστες, είναι ένα από τα πιο εύκολα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς. Συνδέεται με ημερολόγια, CRM και εφαρμογές αρχείων, όπως Google One, Dropbox και OneDrive.

Απλώς ανοίξτε μια καρτέλα με το όνομα του project που θέλετε, γράψτε τι αφορά, και μετά δημιουργείστε υπο-εργασίες για τη συμπλήρωση του έργου. Κατόπιν στέλνετε προσκλήσεις στα μέλη της ομάδας που θέλετε να συμμετέχουν και πιάνετε δουλειά!

Κόστος: Δωρεάν. Αν θέλετε περισσότερα αρχεία και άλλα καλούδια τότε σας κοστίζει απο $9.99 το μήνα

www.trello.com

Podio

Podio

To Podio έχει μια απλή φιλοσοφία: είτε ολοκληρώνετε ένα project, είτε κλείνετε μια πώληση, οτιδήποτε σχετίζεται με την εργασία σας βρίσκεται σε μια σελίδα και μπροστά σας, το οποίο από μόνο του κάνει την συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας πιο εύκολη.

To Podio συνδέεται με πολλές εξωτερικές εφαρμογές, όπως DropBox, GoToMeeting, Google Drive και Google Calendar. Από backup αρχείων έως έλεγχος χρόνου υπάρχουν πολλές επεκτάσεις στο ίδιο το Podio.

Κόστος: Δωρεάν μέχρι 5 άτομα, και τα πακέτα του από εκεί και πέρα ξεκινούν από $9 το μήνα ανά χρήστη.

www.podio.com


Ryver

Ryver

To Ryver συνεργάζεται με μυριάδες άλλες εφαρμογές που σε κάθε άλλη περίπτωση θα εναλλάσσατε - μηνύματα, task management, μετάδοση φωνής και βίντεο - και τα βάζει όλα σε μια εφαρμογή, την οποία "διανείμει" σε πολλές συσκευές - σταθερός υπολογιστής, κινητό ή tablet.


Φυσικά συνεργαζεται άριστα με Mailchimp, Gmail, Evernote και Dropbox.

Κόστος: Δωρεάν για 14 ημέρες, μετά $49/μήνα μέχρι 12 χρήστες
https://ryver.com/