Είτε εκτυπώνετε στο γραφείο ή στο σπίτι, τα προβλήματα των εκτυπωτών είναι αναπόφευκτα και μπορεί να σας χαλάσουν την ημέρα. Με τον σωστό προμηθευτή, όμως, θα μπορείτε να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα τη στιγμή που εμφανίζονται.

Ο περισσότεροι πελάτες μας λένε, ότι για χρόνια η Cartridge World αποτελεί για αυτούς την άμεση λύση για όλα τα εκτυπωτικά τους θέματα. Αν είστε ένας από αυτούς, σας ευχαριστούμε!

Παρόλα αυτά, μετά από τόσα χρόνια στην Ελληνική αγορά, βλέπουμε τις ίδιες ερωτήσεις να επαναλαμβάνονται, και αποφασίσαμε να τις γράψουμε σε αυτό το blog post.

 

1. Γιατί οι εκτυπώσεις μου βγαίνουν με γραμμές;

Αν οι εκτυπώσεις σας βγαίνουν με οριζόντιες γραμμές, οι λύσεις είναι σχετικά απλές. Για τους Inkjet, ένα από τα πιο συνηθισμένα θέματα που προκαλούν τις οριζόντιες γραμμές είναι το ότι η κεφαλή του εκτυπωτή είναι βουλωμένη. Αν αυτό συμβαίνει σε εσάς, αρχικά μπορείτε να κάνετε ένα καθαρισμό μέσα από το πρόγραμμα συντήρησης του εκτυπωτή. Αν το πρόβλημα συνεχίσει μπορείτε να απευθύνετε σε έναν εξειδικευμένο τεχνικό  

Αν έχετε laser, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι το τύμπανο του εκτυπωτή έχει χαλάσει, το οποίο συνήθως σημαίνει ότι πρέπει να αντικαταστήσετε ή το τύμπανο ή το cartridge (σε περίπτωση που είναι ενιαίο με το drum) .

Αν οι γραμμές είναι μαύρες, αυτό σημαίνει ότι κάτι δεν επιτρέπει το τόνερ σας να τυπώσει στο χαρτί. Αυτό μπορεί να είναι από κομμάτια γραφίτη ή κάποιο σπάσιμο πάνω στο cartridge, ή ακόμη και υπολείμματα της συσκευασίας που ισως δεν  αφαιρέσατε.

 

2. Να ανησυχώ αν ο εκτυπωτής μου βγάζει μήνυμα επειδή χρησιμοποιώ διαφορετικό cartridge;

warning

Αν ο εκτυπωτή σας σας βγάζει μήνυμα στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε cartridge διαφορετικού κατασκευαστή, δεν θα πρέπει να ανησυχείτε. Μια συχνή ανησυχία των πελατών μας είναι μήπως ο εκτυπωτής τους δεν τυπώνει τόσο καλά ή ότι αυτό ακυρώσει την εγγύηση με τον κατασκευαστή.

Τίποτα από αυτά τα δύο δεν ισχύει, και ο εκτυπωτής σας θα δουλέψει το ίδιο με πριν, και η εγγύηση του μηχανήματος θα παραμένει σε ισχύ. Απλώς πατήστε «ΟΚ» όταν το μήνυμα εμφανιστεί και θα είστε εντάξει να τυπώσετε όπως και πριν.

 

3. Ο εκτυπωτής μου μπλοκάρει το χαρτί συχνά. Τι συμβαίνει και πως το αποφεύγω;

paper jam

Άλλη μια συχνή απορία που ρωτάνε οι πελάτες μας είναι πως να φτιάξουν και πως να αποφύγουν το μπλοκάρισμα του χαρτιού στους εκτυπωτές τους.

Η λύση σε αυτό μπορεί να είναι τελείως απλή – πολύς κόσμος αναμειγνύει διαφορετικά είδη χαρτιού στον τροφοδότη. Μπορεί να σας φαίνεται πολύ απλοϊκό, αλλά έχουμε διαπιστώσει ότι αν χρησιμοποιείτε μόνο μια μάρκα χαρτιού ο εκτυπωτής σχεδόν ποτέ δεν μπλοκάρει.

Επίσης, καμιά φορά σας βγάζει μήνυμα ότι έχει μπλοκάρει το χαρτί, αλλά στην πραγματικότητα δεν έχει. Σε αυτή τη περίπτωση απλώς αφαιρέστε τον τροφοδότη και ανοίξτε το καπάκι του εκτυπωτή για να «ξεκολλήσει». Ακόμη και να μη υπάρχει χαρτί κολλημένο, κάτι τον μπλοκάρει και δεν μπορεί να συνεχίσει.

Με το χέρι σας, ψαχουλέψτε την είσοδο του τροφοδότη για να δείτε αν υπάρχει κάποιο υπόλειμμα που εμποδίζει την κίνηση. Μετά τοποθετήστε τον τροφοδότη πάλι πίσω και πατήστε το «ΟΚ»

 

4. Γιατί ο εκτυπωτής μου δεν συνδέεται στο WiFi;

printer no wifi connection

Τα προβλήματα διασύνδεσης με το WiFi είναι συνήθως εύκολα να λυθούν και συνήθως οφείλονται στο ότι ο εκτυπωτής με τον υπολογιστή σας δεν επικοινωνούν.

Σαν πρώτο βήμα κάνετε επανεκκίνηση και των δύο.

Κατόπιν, δείτε αν οι οδηγοί του εκτυπωτή και του προγράμματος ασύρματης διασυνδεσιμότητας είναι ενημερωμένα – αν όχι, κάνετε μια ενημέρωση και κατεβάστε τους τελευταίους οδηγούς.

Αν συνεχίζεται το πρόβλημα, έχουμε διαπιστώσει ότι καμιά φορά χρειάζεται να ξανά -ορίσουμε τις επιλογές, οπότε σβήστε τον εκτυπωτή από τις συσκευές, κάντε επανεκκίνηση και προσθέστε τον από την αρχή.

Αν δεν λυθεί το πρόβλημα με τις παραπάνω λύσεις, τότε το πρόβλημα ίσως να είναι με τον router σας. Βρείτε το κουμπί που λέει WPS (WiFi Protected Setup) και πιέστε το. Κατόπιν πιέστε το αντίστοιχο κουμπί στον εκτυπωτή σας, και λογικά θα λυθεί το πρόβλημα.

Έχετε υπ’ όψιν, ότι πολλοί εκτυπωτές χάνουν τις ρυθμίσεις σύνδεσης με το router μετά από πτώση ρεύματος, οπότε η λύση με το WPS θα πρέπει να ακολουθείται κάθε φορά.

Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τις εκτυπώσεις και τους εκτυπωτές σας, και δεν γνωρίζετε τι να κάνετε, επικοινωνήστε με το κοντινότερο σας κατάστημα Cartridge World.

Οι σύμβουλοι εκτυπώσεων και εκτυπωτών των Cartridge World βρίσκονται πάντα δίπλα σας για να σας βοηθήσουν στις ανάγκες σας. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!